Friday 4 May 2012

Thanks a lot

Salam

Hurm ehem nak nagis pong ade gak ni , bak kate org menangis jela salah satu jalan nak lepaskan kesakitan or masalah kan . YES ! memang lau cite nan org yg bole kite prcaya tak mungkin org tuh akan dgr , hurm . aku da tk bole nak tipu hati aku sndiri , mungkin dia tatau yg aku sygkan die n rindukan die . sbb ape ? satu benda yg paling pntg die da bukakn pintu hati aku tok menerima die se'adanye , second aku tk pndang kerje die and lastly aku terima die s'adanye die dari ats smpai bawah . time aku ptah hati die jela yg buat aku slalu t'senyum sorg2 , but sometimes aku t'pikir maybe die jodoh aku . tp tuh sume angan2 aku jek , even aku accept die s'adanye die , die cam mengelakkan diri jek . maybe aku tak sempurna d'mate die , aku tak lawa tp aku pun ade hati nan prasaan jugak . stiap hari bayangkan aku sorg jek yg cm t'hegeh2 kat die , cri die . hari2 aku nages sbb hati aku sakit n sunyi tanpe die . dlu aku bahagia , kuat makan sbb die take care psl aku . bila aku da stop cari die , die dtg hanye kejap jek pastu ilang . dlu die pena cakap " kalau awak getback nan ex awak , mesti awak da tanak layan saya agy kan '' , sumpah nan nama ALLAH hati aku mmg da kosong tok ex aku . aku tatau ape salah aku smpaikan die buad aku cemni skali , tiap kali tidur aku nages bila bangun hp gak aku cri . aku ingat die ade text ke call aku ke an , tapi stu pun tade yg masuk . tuhan jek yg tau hati aku cemne ! aku da tak larat dan smpai masa aku rasa cm da give up , tp aku tk bole nak give up . aku masih tringat kate2 die dari mule kenal smpai lost contact , die penah ungkapkan yg die da mule rase sayang kat aku , aku ingtkan kate2 die btul tp d'sebaliknye salah . aku da down balik , aku tak mampu nak bangun . ckup dua lelaki yg men2kan prasaan aku , lau ALLAH da takdirkan aku pergi , pergi lha aku dalam keadaan aku sempurna . airmata aku da tk bole nak tampung tok sorg lelaki yg aku syg , hampir kering :'(
Ya'allah lau dia jodoh aku dekatkan hati die nan aku , jika die bukan jodoh aku kau berikan lha aku kekuatan tok menempuh segala dugaan .

END


SELAMAT MEMBACA WAHAI KAWAN-KAWANKU

No comments:


copycat by ainiboy.lov