Monday 11 April 2011

Single kembali !


Kali nieh betul2 single ! dah mls na smbung2 . Sb kami da tade keserasian agy , then ad mulut puaka cm cm haram jadah ckp aku nieh cite kburukkn psl boi ! WTFishh la kemon , if aku sebut name jantan yg cm shit sgt knon bek pdhl nan aku cite buruk2 psl boi gk ! talam dok mmg talam , cm bek en muke SUCI jek tgok cm tade DOSA . Kwn bek biasa broo ckp aku pdhl die pun sme , lbhkn kuah dari nasi la ktakn .. Tape2 ! Aku ta kesah . Nieh last aku nan die , sb da 3kali cpl break cpl break cpl break ! Aku mmg jaat ! knp jijik pe ? kesah plak aku ... Kau nan kawan2 kau same jek saitonirojim ! Pagai cm bngkai ta geti na phm . Siak2 ~ Bgus ad kwn cmni ble susa cri ble sng blaa . Pstu sgop tgok kwn sndri hancur ! Bagus dok ~

TAHNIAH BEB !

SELAMAT MEMBACA WAHAI KAWAN-KAWANKU

No comments:


copycat by ainiboy.lov