Friday 15 July 2011

Boy yg Type ! Dlu die pena update entry nieh kat blog die .

Cerita Kedai Kopi (Memories Of 2009)
Bayak gak la kisah mase tahun 2009 :D kadang2 tuh lau terigat balik nak gelak pon ade gak :D
tp ade gak cerita yang ta mungkin aku lupakn..
Ni List Dari Bulan Januari Smpailah Disember :D

Januari :  Aku mula daftar kolej untuk semester seterusnya kat Kolej Komuniti Segamat,yang tak best nye -.- sume housemate aku pindah ILP, cuma tinggal housemate yg cm puki jek.. :( Kadang2 tuh aku rindu gak kat housemate aku dlu.. tp nk buat cm mane..dorang sume mengejar impian masing2 :D

Febuari : Aku dah mula start tade mood nk gi kelas sebab housemate aku yg cm puki tuh mula buat hal kat dalam umah sewa, biasa la. aku nie jenis tak suka org penagih.kitorang mula bergaduh sama sendiri disebabkn pragai dorang yg agak bodoh tuh..aku lari dari umah sewa, aku mula menumpang rumah kawan baik aku dekat gemas Negeri Sembilan, lama jugak aku jd orang pelarian nieh, sampai satu tahap aku tak boleh tahan lagi ngan housemate aku, aku pukul dorang smpai separuh mati, aku sendiri tak sedar ape yang aku buat.. :P Sehinggalah penghujung bulan,aku ckp ngan mak aku yang aku nak pindah kolej kat pasir gudang..(Kolej Komuniti Pasir Gudang)

Mac : Hari pertama aku daftar kat Kolej Komuniti Pasir Gudang nieh best la jugak..maksud aku, aku bebas dari masalah2 penagih yang cam pukimak tuh.. :D so. aku dapat housemate baru kat pasir gudang, nak tahu sape diorang?tak perlu la..bukan korang kenal pon sape dorang tuh . aku menjalankn hari hari seperti biasa as a STUDENT :D

April : Satu hari nie aku dapat undangan dari kawan aku, diorang ajak aku gi karaoke, tp aku pulak jenis yang tak reti nk gi karaoke nieh :D yang aku tahu diorang suma dak pompuan kolej, so aku follow on call dorang sume. yer la kan as a new student msti la ramah ngan student2 yang lain :D HAHA! aku list down jap name2 dak pompuan yang gi karaoke tuh :D 1st AINI 2nd AINA, 3rd KIKIN, 4th ADIK ANGKAT AINA, so pada malam yang same tuh, si KIKIN nie ley kene histeria pulak! dalam masa yang sama! ABU member aku kene PAW pulak ngan dak2 P.G, tak tau la dak2 P.G tuh salah faham atau sengaja kan :D dorang igt member aku ni pukul si kikin tuh. tp sebaliknye member aku tuh nk tolong si kikin nieh :D cerita agak berdekak gak :D yang aku pulak terhegeh2 nk amik si wahid. smpai2 jek dengar yang si abu nie kene pukul :D so saat2 genting si kikin kene smpuk nieh. ade salah sorang dak pompuan (AINI) nieh suruh aku amik air suam, aku gi la amik air suam tuh :D nk kata suam tak, nk kata sejuk pon tak gak! PANAS nk  mampos! org kedai tuh bodoh! xD Dalam mase yang sama, aku pulak dah FALLING IN LOVE dengan AINI :D tak tau la, sejak dari kes tuh. kitorang just kawan rapat jek..sebab aku tau yang AINI ni da ad Boyfie :D so kitorang kawan jek.. 1 day, aku luahkan perasaan aku kat AINI, tak sangka pada 24hb April 2009! AINI terima aku dengan ikhlas..tapi dier masih lagi dengan boyfie dier..aku cuma kekasih gelap dier jek :D

May : Aku dengan Aini hidup dengan bahagia sekali :D tapi yang tak best nye.. kat dalam umah sewa aku..ade housemate yang iri hati dengan aku... housemate aku bagitahu kat boyfie Aini yang aku nie ade scandal ke whatever la dengan Aini, So Si Bego tuh call aku. tanya aku macam2..tp ternyata yang yang aku ni pembohong yang berjaya..lalala xD aku kalis punya kalis..then aku dapat selamatkn gak secret relationship aku dengan Aini..
(P/S : AKU BUKAN SENANG DIPERDAYA, TP KAU YANG SENANG D'PERDAYA OLEH AKU)

Jun : Impian aku untuk memiliki motor EX5 tercapai akhir nya :D aku berjaya pujuk mak aku beli kan motor EX5 tuh.. mmg lah impian budak2 lain nk pakai motor yang mahal2..pada aku EX5 tuh lebih berharga :D gi kolej naik motor jek..tak payah nk susah2 naik bas la nk balik umah sewa.. start aku ada motor, aku mula dah malas nk duduk rumah sewa, biasa la..dah ada transport! Bini aku ape lagik membebel la 24jam..takut excident la ape la..dier tak paham betapa seronok nye bile dah dapat benda yang kita impikan. :D

Julai : Hari yang ditunggukan akhirnya tiba, aku mula kenalkan Kekasih Hati aku kat mak aku..pada awalnya aku takut yang mak aku tak nk terima Aini. tp akhirnya mak aku bagi respon yang baik kat Aini :D ape lagik dapat green light la :D takde la dapat green light sepenoh nya :D giler pe :P

Ogos : Bulan Ogos. bulan yang menyedihkan buat aku.. aku tak dapat celebrate birthday cinta hati aku..aku dah prepare dah untuk birthday dia..tp member2 dier bawak dier gi tmpat lain.. aku tunggu smpai lewat malam..tp dia tak datang2.. betape sedih nye aku time tuh..dak2 kg melayu suma da prepare nk selebrate.. aku tak sangka yang member2 dia sanggup buat aku macam ni...
(P/S SAYANG OWG BETOL2 RALAT TAK DAPAT CELEBRATE B'DAY AWK SAMA2 :( SEDIH SANGAT WALAUPUN CELEBRATION YG OWG NK BUAT  TAK SEBERAPA)

September :Salah satu harta aku hilang kena curik, korang nk tau ape? aku punya motor EX5 kene curik :( sedih sangat2..tuh la satu2 nye pemberian mak aku kat aku.. malam peristiwa tuh aku dah dapat warning ngan mak aku ngan cinta hati aku.. (mama : boy..keluar malam jgn bawak motor..) (Aini : yunk..awk jgn kuar malam mlm ni..) tapi aku degil..aku tetap bawa jugak motor tuh..agak nya ni la padah org yang tak dengar kata..nak buat mcm mana kan..

Oktober : Aku planning ngan member aku Lan Gonjel nk gi Batu Layar :D actually bende ni da lame aku planing tuk gi vacation ngan couple masing2.. :D tp ade la gak yang tak bestnye mase gi sane..member Aini lak ley cm nk ikot..geram btol aku! dah la  mengade2 nk mampos.. aku suruh tuang minyak rm15 pon tak nk..last2 dier gi  ngan bf dier konvoi same2 ngan kitorang..kitorang bertolak malam..smpai sane dalam pukul 4 pagi kot. aku cm biasa la tak tidur. jaga cinta hati aku yang tengah tidur nyenyak :D pagi tuh..dalam pukul 8.00 a.m kitorang sume terjun laut la ape lagik!! :D cinta hati aku menjerit2 kene sakat ngan aku :D (jerit ke? boleh la) best la jugak vacation tuh..tak best nye time balik.. mls nk citer :D (P/S : Sayang ti kite gi vacation lagi kayh?) Part Raya :D Raya pertama pagi aku cm biasa la beraya ngan mak aku..dengan  family :( sedih nya ayah aku tak ada...(jgn tanya kenape). Malam nye pulak! aku gi beraya umah cinta hati aku. :D jumpe mak ngan bpk mertua raya pertama tau! akhirnye aku datang gak umah buah hati aku.. lama la gak bapak mertua aku tunggu aku..biler nk datang :D

November : Bulan nieh aku banyak luangkan masa dengan cinta hati aku.. :D ade peristiwa gelap gak! tp aku tak nak cerita.. :) walaupun aku tak ada transport lagi..tp aku masih mampu bawa buah hati aku gi jln2 :D

Disember : Aku kerja kat bundle Ijat :D carik duit belanja skit kan :D sementara tuh tunggu abis cuti semester :D tak sabar2 nk jumpe NURUL AINI FARAHIN BINTI HASSAN. Mish u sayang :D~ Kunang Kunang

SELAMAT MEMBACA WAHAI KAWAN-KAWANKU

No comments:


copycat by ainiboy.lov