Thursday 8 September 2011

Alfatihah :(



Mohd farhan bin ja'afar
Tarikh 3 april 2011 !
perginya beliau ( ex ) buad selama-lamanya :(
Btw saya kat sini sentiasa doakan awak disana okey 
saya rindukan awak farhan .
Perginya mak , awak dan baru-baru nieh ayah awak 
membuadkan saya trasa sedih dan terkilan !
Hope adek-adek awak dapat terima dan tabah semua ujian qada & qada' allah okey !
saya rindukan awak ! sampai masa kite penah chat kat ym , dan tuh last ! 
2tahun lbh mak awak pergi , lepas 2tahun turn awak plak ! lepas 5bulan awak pergi , ayah awak plak yg pergi , ayah awak pergi sblm raya , agy seminggu lbh nak raya tau . tersedu-sedu saya menangis time saya call mak angkt awak !
skunk tinggal 3bradik jek ! 
saya nak lawat kubur awak tapi ta ksampaian lha .
:((

AL-FATIHAH UNTUK MAK FARHAN , FARHAN DAN AYAH FARHAN :'(



SELAMAT MEMBACA WAHAI KAWAN-KAWANKU

No comments:


copycat by ainiboy.lov