Wednesday 15 June 2011

KARMA !


Msr Kunang Aini

Tuhan tuh maha adil ! Tulaa lain kali berpegang pada janji , satu lagi mulut kena jaga dan jaga pragai awak sbgai prempuan , bf awak pun sama suka buat cerita andaian suka m'api²kan org yg kononnya saya salah bia bf saya bencikan saya . Tengok sekarang awak nan bf awak cmne , segala²nya dah berakhirkan . Jangan kerana mulut badan awak binasa , setiap pembalasan mesti ada ! KARMA okeyy ~


P/S : Post nieh saya nak tujukan dekat someone yang suka amek port pasal kami ! Kalau da tak suka tuh cakap jela jangan nak buat cerita yang ada ada , dulu awak cakap macam macam pasal boy kononnya boy lupa member la hape la  , sekarang awak nak cakap pasal saya plak , kononnya saya nak sangat nan jantan tuh padahal tima single saya tak terhegeh-hegeh pun nan jantan tuh .  manusia macam awak mmg BAIK HATI !~


SELAMAT MEMBACA WAHAI KAWAN-KAWANKU

No comments:


copycat by ainiboy.lov