Wednesday 15 June 2011

Meet Him ~


11 June 2011 
Saya pergi jalan jalan dengan zimah , kawan zimah then future husband . Gerak nak pergi city square dalam pukul 11.30am , sampai bandar 12pm . Sampai sampai jek kena tunggu badola dua ekor , time tuh dah tak tahan lapar . Sampai jek kawan zimah , tinggal saya sorang sorang kat depan mcd , zimah pergi dengan kawan kawan dia . Then saya tunggu faridil , dia sampai jek tengok tengok dia macam dah lain sikit almaklum lah dah 2tahun lebih kami couple then break then dalam 2bulan tuh single , then dia datang cari balik . Dah lama tak jumpa dalam masa 2bulan tuh , so rasa rindu meluap luap bila dah jumpa macam macam yang kita buat ( Ops saya dah mula meleweh bab lain plakk nieh ) . So continue cerita tadi , dia sampai jek saya terus ajak dia pergi makan sebab saya dah terlampau lapar gila gila , jadi kitaorang terus menuju ke takoyaki , dia dengki saya dia cakap takde takoyaki ayam so saya pergi la tengok , saya cakap tuh ada ayam tuh , dia terus ketawa en dengki punya pasal , dia tahu yang saya tak boleh makan udang . Habis jek makan kitaorang terus naik atas nak tengok KL GANGSTER , sampai atas tak macam ramai plak kan , so kitaorang beratur tunggu turn nak beli tiket , sampai je turn kitaorang boy nak tengok sit then tengok tengok sit da full paling paling pun sit depan sekali tuh pun ada kosong lagi , then kitaorang try cerita karak plakk pun sama gak sit da full yang tinggal sit depan jek , so boy plan kitaorang jalan jalan yang saya plak madang lapar , boy belanja pizza hut kat kotaraya mmg masyukk kan . hahaha ! Lepas makan pizza tuh saya cakap nan boy yang saya nak pergi tempat peah sebab da lama gila tak jumpa dia . Sampai tempat peah jek tengok tengok takde orang , bila saya tengok skali lagi tub tub peah kat tepi tengah rest . Memang seronok la en bila dapat jumpa peah terus peluk ciom pipi ! B'bual punya b'bual saya terus beli coklat kat sana . Huhu . Then jam da menunjukkan pukul 4pm , then amek zimah dan terus pergi karokk . Lepas karokk jek kitaorang balik . Btw tengs ya faridil asyrar sebab belanja bb pizza hut , aiskrim mcflurry oreo , takoyaki . Bb simpan kenangan tuh sampai bila bila okeyy :)) 


SELAMAT MEMBACA WAHAI KAWAN-KAWANKU

No comments:


copycat by ainiboy.lov